Diogenis Store

Το Diogenis Store ξεκίνησε τη λειτουργία του ως φυσικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, πουλώντας κυρίως οικιακές συσκευές και στην πορεία δημιούργησε ένα e-shop με χιλιάδες ηλεκτρονικά (κυρίως) προϊόντα. Η ανάπτυξη του e-shop στο back end ήταν εξαιρετική, αλλά το UI Design χρειαζόταν ανακατασκευή. Αυτός ήταν ο δικός μας ρόλος!

Task

Οι άνθρωποι του Diogenis Store μας κάλεσαν για να δημιουργήσουμε το UI/UX του νέου τους e-shop.

  • Client

    Diogenis Store

  • Συνεργάτες

    Idees Digital

Open Project
01. Προκλήσεις

Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον εργασίας χρήστη που θα έκανε την πλοήγηση εύκολη για τους χρήστες και ταυτόχρονα θα ήταν σε θέση να προβλέψει την πιθανότητα ύπαρξης περισσότερων κατηγοριών προϊόντων.

Η βασική μας πρόκληση ήταν να αναπτύξουμε ένα εύχρηστο περιβάλλον εργασίας που θα επέτρεπε στους χρήστες να βρίσκουν διαισθητικά το δρόμο τους, καθώς και να λάβουμε υπόψη τη δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης των κατηγοριών προϊόντων.

02. Λύσεις

Βελτιωμένη δομή

Βασική αρχή του UX είναι ότι ο χρήστης έρχεται πάντα πρώτος. Αυτό είχαμε λοιπόν στο μυαλό μας κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε χρήστης θα έχει μια θετική εμπειρία και θα μπορεί εύκολα να βρει αυτό που ψάχνει.

Η δομή των προϊόντων ήταν η αρχή του προβλήματος. Ήξερα ότι έπρεπε να αναδημιουργήσω τις κατηγορίες και την πλοήγηση προκειμένου να αποτρέψω περαιτέρω σύγχυση και να διευκολύνω τους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα. Η χρήση ειδικά σχεδιασμένων εικονιδίων και φίλτρων έκανε την πλοήγηση πολύ πιο απλή. Τέλος, επανασχεδίασα επίσης τα βήματα της κάρτας για να βελτιώσω τη διαδικασία αγοράς.

UI Design

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας της Diogeni εμπνεύστηκε από το λογότυπο της εταιρείας. Χρησιμοποιήθηκαν αιχμηρές γωνίες και τολμηρές, μοντέρνες γραμματοσειρές για να δημιουργηθεί μια κομψή, μινιμαλιστική εμφάνιση. Η αρχική σελίδα χωρίζεται σε έξι κύριες κατηγορίες, διευκολύνοντας τους χρήστες να βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Τα σκίτσα, το wireframing και ο τελικός σχεδιασμός ολοκληρώθηκαν σταδιακά.

03. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ένας σχεδιασμός UI με προσεκτικά ενσωματωμένα μια σειρά εργαλείων UX που βοηθούν τη Diogenis να μετατρέψει πολλούς online πελάτες.

350%

Αύξηση εσόδων

10%

Χαμηλότερο ποσοστό αναπήδησης

30%

Avg. Διάρκεια συνεδρίας

“Από την αρχή, η αχίλλειος πτέρνα μας ήταν η κατηγοριοποίηση των προϊόντων – κάτι που έμοιαζε με άλυτο πρόβλημα. Όμως η ομάδα της Norder μας έπεισε για την καλύτερη λύση με την ανάλυση και τα επιχειρήματά της. Είδαμε επίσης αυτή τη λύση στην πράξη όταν αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε τον ιστότοπο. Υπέροχοι άνθρωποι για να συνεργαστείτε!”

Γιώργος Αϊναλής
Ιδιοκτήτης του Diogenis Store

Έτοιμοι να συνεργαστούμε;

Επικοινωνήστε μαζί μας!
Back