Tailored Myth

Το Tailored Myth είναι ένα πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα και έγκειται στη δημιουργία ενός website που θα επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει custom luxury διακοπές στην Ελλάδα με απλά βήματα, παίρνοντας παράλληλα μια γεύση από τα Ελληνικά μέρη και τις εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει σαν τόπος, εκτός από τον γνωστό ελληνικό τουρισμό.

Task

Δημιουργία μιας user-centered διεπαφής, για μια μοναδική ιδέα, η οποία θα οδηγήσει σε κρατήσεις. Οι πληροφορίες ήταν τεράστιες και έπρεπε να οργανωθούν με τρόπο που να είναι ταυτόχρονα ενημερωτικός και ελκυστικός.

  • Client

    Tailored Myth

Open Project
01. Προκλήσεις

Το να δημιουργείς ένα project που δεν έχει πρακτικά τοπικούς ανταγωνιστές, περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τις πηγές δεδομένων σου.

Ναι, η ομάδα της Tailored Myth είχε ένα όραμα, το οποίο μας άρεσε πολύ. Δημιούργησαν το επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργίας τους, αλλά πολλά πράγματα άλλαξαν μετά τις πρώτες μας συναντήσεις. Τα πάντα έπρεπε να αναδιοργανωθούν προκειμένου να μπούμε στο σωστό δρόμο και στη συνέχεια να αρχίσουμε να κάνουμε την πραγματική μας δουλειά. Η δομή των πληροφοριών ήταν το πιο σημαντικό και δύσκολο έργο στην αρχή.
Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα websiteτο οποίο θα παρακινούσε τον χρήστη να θέλει πραγματικά να “ράψει” βήμα προς βήμα τον μύθο των διακοπών του στην Ελλάδα, πριν καν έρθει εδώ και ταυτόχρονα να είναι όσο το δυνατόν πιο απλόγίνεται σαν διαδικασία.
Σε εκείνο το σημείο, μας ζητήθηκε να γίνουμε ο νονός του project, αφού δεν είχαν βρει κάτι που να αρμόζει στην επιχειριματική τους ιδεά. Έτσι καταλήξαμε στο “Tailored Myth” 🙂

02. Λύσεις

Έρευνα - Infromation structure

Σε αυτό το σημείο, βρήκαμε μόνο μία εταιρεία με οικείες υπηρεσίες εδώ στην Ελλάδα. Αυτό ήταν μια πρόκληση από μόνο του! Ξεκινήσαμε με μια δευτερογενή έρευνα, συγκεντρώσαμε πολλά στοιχεία για τον εισερχόμενο τουρισμό και ειδικά από τις πιο εύπορες χώρες. Σαν υπηρεσία, δεν θα ήταν φθηνή, οπότε έπρεπε να στοχεύσουμε σε συγκεκριμένο κοινό. Τα πολύ βασικά αποτελέσματα της έρευνας ήταν:

Audience

Εύποροι μεσήλικες
Εύπορες οικογένειες
Ζευγάρια

Pain point

Τιμή

Βασικά στοιχεία

Ποιότητα και μοναδικότητα των υπηρεσιών

Ανταγωνισμός

Ο ανταγωνισμός προσέφερε custom υπηρεσίες που τελικά δεν ανταποκρίινόντουσαν στις αρχικές προσδοκίες των πελατών.

Branding

Το πρώτο βήμα ήταν να βρούμε ένα μοναδικό όνομα και λογότυπο. Η έννοια αυτή συνδυάζει δύο υποέννοιες του ίδιου αντικειμένου, η καθεμία με διαφορετική χρήση:

Η βελόνα πυξίδας και η βελόνα ραψίματος. Αυτά τα δύο αντικείμενα χρησιμοποιούνται αλληγορικά για να δημιουργήσουν μια πολύ ισχυρή σύνδεση με το αντικείμενο, δηλαδή τις διακοπές και την περιπέτεια με την δυνατότητα προσαρμογής κι ευελιξίας που προσφέρεται στον χρήστη. Έτσι, για κάθε προορισμό που υποδεικνύεται από την πυξίδα, οι διακοπές του κάθενος “ράβονται” σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

UI Design

Μας ζητήθηκαν πολύ λεπτομερή wireframes τόσο για desktop όσο και για mobile συσκευές, ώστε να εξαλειφθούν τυχόν αμφιβολίες σε πρώιμο στάδιο.

Η έννοια της πλοήγησης, η οποία δοκιμάστηκε με interactive click dummies, ήταν αρκετά δύσκολη. Αυτό οφειλόταν στον τεράστιο όγκο του περιεχομένου που θα έπρεπε να δομηθεί σωστά σε αυτό το σημείο. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην τελική φόρμα στην οποία οδηγείται ο χρήστης, προκειμένου να στείλει τις πρώτες πληροφορίες που θα περιγράφουν τις ιδανικές διακοπές για αυτόν στην Ελλάδα.

03. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Συνδυασμός ξεχωριστών τμημάτων σε onepage website με custom icons και illustrations

Έτοιμοι να συνεργαστούμε;

Επικοινωνήστε μαζί μας!
Back