Evedima

Οι εταιρείες που προσφέρουν micromobility υπηρεσίες έχουν αυξηθεί παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι επίσης το αντικείμενο της γερμανικής εταιρείας EVEDIMA. Στόχος τους ήταν να αναπτύξουν από την αρχή το branding για να επικοινωνήσουν τις υπηρεσίες τους όσο το δυνατόν πιο απλά και κατανοητά, μέσω ενός νέου website.

Task

Όταν μας κάλεσαν οι άνθρωποι της EVEDIMA, ήταν ήδη μια από τις καλύτερες εταιρείες του είδους της στη Γερμανία. Μας ζήτησαν να σχεδιάσουμε το branding τους και να δημιουργήσουμε έναν πολυγλωσσικό website, πριν από το λανσάρισμά τους σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

  • Client

    EVEDIMA

Open Project
01. Προκλήσεις

Μας ζητήθηκε να παρουσιάσουμε τις υπηρεσίες της εταιρείας όσο το δυνατόν με λιγότερα λόγια και to the point. Ωστόσο, οι υπηρεσίες και το αντικείμενο σαν έννοιες, ήταν πολύπλοκα.

Μετά από κάποια έρευνα, συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είναι πολλοί άνθρωποι εξοικειωμένοι με όρους όπως Micromobility Services. Αυτό έδωσε μια νέα προοπτική στο έργο, καθώς κάθε κείμενο που μας παρείχε η EVEDIMA. έπρεπε να “μεταφραστεί” με όρους που θα μπορούσαν να κατανοήσουν όλοι.

02. Λύσεις

Έρευνα - Infromation structure

Τα briefs που λάβαμε ήταν λεπτομερή, αλλά απαιτήθηκε έρευνα για να εμβαθύνουμε σε συγκεκριμένα θέματα και να κατανοήσουμε ακριβώς τι είχαν να προσφέρουν. Σε αυτή την περίπτωση, ξεκινάμε πάντα από τον ανταγωνισμό, συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με το τι κάνουν όλοι, καλά ή κακά, αναλύουμε τα δεδομένα και τα συγκρίνουμε με τις επιδόσεις του πελάτη μας, προκειμένου να βρούμε τις καλύτερες λύσεις.

Branding

Η ομάδα της EVEDIMA είχε ήδη κατά νου μία χρωματική παλέτα, το οποίο αποδείχθηκε μια καλή αρχή, δεδομένου ότι είχαμε κάτι παρόμοιο στο μυαλό μας. Ζήτησαν κάτι απλό, κατανοητό, εύκολο στην επικοινωνία και ταυτόχρονα μοντέρνο.
Ο συνδυασμός σημείων θέσης και συμβόλων πρίζας είναι η απλούστερη και πιο κατανοητή λύση στην οποία βασίστηκε το λογότυπο.

UI Design

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το ζητούμενο ήταν ένα εύκολα πληγήσιμο, to the point website. Δεδομένου ότι οι πληροφορίες που πρέπει να παρουσιαστούν είναι μικρές, το SEO δεν αποτελούσε σημαντικό μέλημα, οπότε η λύση ήταν ένα onepage website. Συνδυάζοντας τη δημιουργία custom icons και illustrations, καταφέραμε να μεταφέρουμε το μήνυμα της EVEDIMA και να δημιουργήσουμε ταυτόχρονα μια ολοκληρωμένη εικόνα των υπηρεσιών της.

03. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Συνδυασμός ξεχωριστών τμημάτων σε onepage website με custom icons και illustrations

“Καταλήξαμε στη NORDER μετά από μια σύσταση. Ετοιμαζόμασταν να δραστηριοποιηθούμε και στην Ελλάδα εκτός από άλλους χώρες, οπότε σκεφτήκαμε ότι θα ήταν χρήσιμο να έχουμε έναν συνεργάτη εκεί. Τους δυσκολέψαμε αρκετά, αλλά η ομάδα της NORDER ανταποκρίθηκε άψογα. Ως επιχείρηση, δεν περιμένουμε να αποκτήσουμε πελάτες μέσω της ιστοσελίδας μας, αλλά χρειαζόμασταν μια εκπροσώπηση αντάξια του επιπέδου των υπηρεσιών μας. Το πέτυχαν”.

Παντελής Φρυγανιώτης
Διευθύνων Σύμβουλος της EVEDIMA

Έτοιμοι να συνεργαστούμε;

Επικοινωνήστε μαζί μας!
Back