Amoopi Nymfes

Η τουριστική βιομηχανία είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία της Ελλάδας. Το Amoopi είναι ένα φιλικό προς την οικογένεια θέρετρο στην Κάρπαθο, φτιαγμένο με αγάπη από μια Ελληνική, οικογένεια της Καρπάθου. Οι ιδιοκτήτες του Amoopi ανακαίνησαν όλες τις εγκαταστάσεις τους και ήρθε η ώρα για ένα rebranding, online και offline.

Task

Η Norder καλέστηκε να ανανεώσει όλο το brand και να τοποθετήσει το Amoopi Nymfes στην πρώτη γραμμή του εκσυγχρονισμού. Ταυτόχρονα το brand χρειαζόταν κι ένα καινούριο website.

  • Client

    Amoopi Nymfes

Open Project
01. Προκλήσεις

Η πλήρης ανακαίνισή τους και η εικόνα που ήθελαν να βγαίνει προς τα έξω ως θέρετρο. Έπρεπε να ταυτιστούν με το νέο τους branding. Με λίγες και ουσιαστικές πληροφορίες, το κοινό τους θα έπρεπε να μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει με αμεσότητα και ταχύτητα.

Λειτουργούσαν ήδη πολλά χρόνια με το παλιό τους websute και μετά την ανακαίνισή τους οι κατηγορίες των δωματίων, το τι προσφέρουν καθώς και οι πληροφορίες για τις γύρω περιοχές έπρεπε να παρουσιαστούν σωστά και με σαφήνεια.

Χρησιμοποιούν τρεις διαφορετικές κατηγορίες δωματίων, οι οποίες έπρεπε να αντιπροσωπεύονται ταυτόχρονα από το branding. Βασικά στοιχεία του θέρετρου ήταν η ηρεμία που προσφέρει ο τόπος, ο ελεύθερος χρόνος και η ιδιωτική παραλία. Ένα από τα καλύτερα μέρη στο νησί της Καρπάθου για οικογενειακές διακοπές.

02. Λύσεις

Rebranding

Ο ήλιος και η θάλασσα είναι τα κύρια και πιο σημαντικά στοιχεία των Ελληνικών νησιών. Το Αμούπι είναι μια από τις πιο διάσημες παραλίες του νησιού και το Amoopi Resort είναι το μοναδικό θέρετρο σε αυτή την παραλία. Μετά την ανακαίνιση του θέρετρου, ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα branding αντάξιο του θέρετρου και της φυσικής τοποθεσίας που το περιβάλλει.

Πριν

  • Before-Amoopi Rebranding
    After-Amoopi Rebranding
    Before Amoopi Rebranding After

Μετά

UI Design

Με βάση την εταιρική ταυτότητα, το φυσικό περιβάλλον που περιβάλλει το θέρετρο και τα γήινα χρώματα, προχωρήσαμε στο σχεδιασμό των πρώτων πρωτοτύπων. Τα 3 βασικά στοιχεία του θέρετρου είναι η διαμονή, η γεύση και η εξερεύνηση. Η συνέχεια του σχεδιασμού βασίστηκε σε αυτά και με μια απλή και ταυτόχρονα κομψή προσέγγιση, το website άρχισε να παίρνει μορφή. Από τα πρώτα κιόλας δείγματα, οι ιδιοκτήτες του Amoopi έμειναν ευχαριστημένοι.

03. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Τα σαφή μηνύματα, η εύκολη πλοήγηση οδήγησαν σε αύξηση των κρατήσεων ανά σεζόν.

“Ήμασταν απαιτητικοί από την αρχή και για να είμαστε ειλικρινείς, δεν είχαμε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας. Η πίεση και το άγχος που δημιούργησε η ανακαίνιση μεταφέρθηκε σε ολόκληρη τη συνεργασία μας με τη Norder. Παρ’ όλα αυτά, ο τρόπος με τον οποίο δούλευαν μας καθησύχασε και όλα πήγαν καλά. Ήμασταν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις προτάσεις που μας παρουσιάστηκαν και δεν μας πήρε πολύ χρόνο για να αποφασίσουμε τόσο στο κομμάτι του branding όσο και στο website”.

Γιώργος Ιωαννίδης
Συνιδιοκτήτης του Amoopi Resort

Έτοιμοι να συνεργαστούμε;

Επικοινωνήστε μαζί μας!
Back